woensdag 14 november 2018

Willa ... we love you

Toen Isabel me onlangs vroeg of ik zin had om haar nieuwste patroon te testen
moest ik niet twijfelen.
Het was helemaal mijn ding dus met heel veel plezier vloog ik erin.

WILLA, een salopette jurk met rimpelrok of a-lijn rok 
en een jumpsuit of broek.
Bovenop krijg je er ook nog een longsleevepatroon bij.

Ik maakte voor Dieuwke de beide jurk-versies.
Voor de jurk met rimpelrok ging ik aan de slag met de stoffen
van Baba babywear, een mooie blauwe french terry met lurex en 
een prachtige tricot met winterprint.






De a-lijn jurk is gemaakt uit katoen,
het is een iets dikkere stof, ideaal voor de frisse winterdagen.






Wij zijn heel erg blij met dit patroon,
je kan hier zoveel variaties met maken en het is zo snel klaar.
Een echte topper dus!

Als je het patroon aankoopt tijdens deze blogtour krijg je 
er gratis de vesper sweater voor dames bij.


Stof longsleeve: french terry - see you at six


- Bedankt om te komen kijken -
Liefs,
Marieke

3 opmerkingen: