maandag 4 maart 2019

New pattern alert!! Isa voor dames en tieners

De meisjesmama's onder ons zullen het Isa patroon voor meisjes vast en zeker kennen. Bij mijn meisjes is dit alleszins een echte hit.
Nu is er fantastisch nieuws voor alle dames die dit patroon ook wel voor hun zelf willen, het 'Isa patroon voor dames en tieners' is vanaf vandaag verkrijgbaar. Isabel maakte er weer haar werk van, we zijn uiteraard niet anders gewoon van haar. Weeral een schot in de roos als je het mij vraagt.

Vandaag stel ik jullie dan ook mijn versie voor, van het nieuwste patroon van Bel'etoile.

Wil je een sweater, croptop, jurk, korte of lange mouwen ... het kan allemaal.
Bovendien kan je je naar hartelust laten gaan met de colorblock in het voorpand en de mouwen.
Alles staat tot in de puntjes uitgelegd in de tutorial.

Ik naaide de volledige colorblock in het voorpand en in de mouwen. Ik speelde hierbij met 3 kleuren van See you at six.
Ik geef toe dat naaien voor mezelf nogal "out of my comfort zone" is, vaak doe ik dat dus niet. Ik voel me heel onzeker. Laat staan dat ik foto's van mezelf post. Maar bij deze dus 😉


Deze kleurencombinatie zat in mijn gedachten en ik ben er heel blij mee.
Zo blij zelfs, dat ik besloot om mijn dochters te matchen met dezelfde combinatie en de kinderversie van het Isa patroon 😀
Voor hun naaide ik de sweaterdress.





Het patroon is verkrijgbaar als pdf patroon en als papieren patroon.
Voor de meisjesmama's die willen matchen met hun dochters is er nu ook een bundel gemaakt van het patroon voor meisjes, dames en tieners.

En Isabel zorgt natuurlijk nog voor een leuk extraatje; tot en met 31 maart krijgt elke klant nog 2 gratis colorblocks erbij!!


- Bedankt om te komen kijken -
Liefs,
Marieke

5 opmerkingen:

  1. echt een hele mooie kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leutig dat jullie zo mooi bij elkaar passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo ongelofelijk plezant! Dankjewel om mee te testen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie sweater. Hij staat je erg goed.
    Wat een mooi stel zijn jullie samen in jullie nieuwe outfits. Prachtig!
    De Isa is zo'n leuk patroon.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen