woensdag 24 januari 2018

Vesper sweater

Bel'Etoile lanceerde onlangs haar nieuw patroon.
De vesper sweater en vesper dress.
Een leuke oversized sweater of kleedje met zalige pofmouwen.

Voor Dieuwke maakte ik de sweater,
met stof uit de nieuwe see you at six collectie.
Ik probeerde voor het eerst een colorblock 
en ben superblij met het resultaat.

Ik maakte nog een rimpelrokje,
kwestie van een complete outfit te hebben.
Het kind heeft zo voor elke sweater wel een bijpassend rokje in de kast.
Ik kan het niet laten om voor elk bovenstuk
een bijpassend onderstuk te naaien 😀
Setjesmadam, ik blijf een setjesmadam 🙈
Het stofje is er wederom eentje uit de see you at six collectie.
Ik werkte deze keer met een tunnel voor de elastiek, 
zoals de broekrok uit het boek, stof voor durf het zelvers 3, afgewerkt wordt.


De mouwboordjes deed ik in dezelfde kleur als de colorblock.
Dat maakt het nog wat speelser.

We trokken de foto's buiten, het was nogal winderig 
maar dat zorgde voor veel plezier en toch enkele leuke foto's.









- Bedankt om te komen kijken -
Liefs
Marieke

2 opmerkingen: