woensdag 21 februari 2018

Het poezenkleed

Aune wou al lang eens een kleedje met poezen op,
dat had ze me nu al zoooooooolang en zooooooooveel gevraagd.
Toen ik haar eens liet snuisteren in mijn stoffenkast,
had ze dan ook maar oog voor 1 stofje ...
Poezen natuurlijk!

Aune, is zo'n kindje die perfect weet wat en hoe ze het wil
en zal dan ook altijd eerlijk zijn in wat ze zegt en denkt.
Ze heeft een sterke wil en als het niet ok is voor haar weet je dat wel 😉
Ze werd afgelopen weekend 5 jaar mijn gekke meid.
Wat is ze al groot seg ...
Ze is onze knuffelmie hier in huis,
regelmatig komt ze om een knuffel vragen, er eentje geven,
eventjes flemen op de schoot. Heerlijk!
Maar ze is evengoed een klein varkentje 😂
Ik moet zeggen dat ze voor heel wat avontuur zorgt in ons leven,
met haar durf, doorzetting en acrobatentoeren die ze soms uitsteekt.
Mijn hart heeft al enkele keren serieus stilgestaan.
Het leven is 1 grote ontdekkingstocht voor haar!


Het poezenkleed dus ...
Het werd een feliz dress van Straight grain.
Aune, die kan je alles laten dragen,
om de één of andere reden past alles bij haar.
Zo ook een jurk met hoge taille. 
Ik vind dat niet bij elk kind mooi, bij Dieuwke moet ik dit bv niet proberen.
Bij Aune staat het dan weer prachtig.


De stof is van Miss chips en ik kocht ze bij Mondepot.
Het is een soepele viscose, daar is maar 1 nadeel aan vind ik en dat is dat ze plooit voor zot.

Aune doopte de jurk tot "mijn echte lievelingskleed" mama.
Zo dankbaar dat ze is 💙








- Bedankt om te komen kijken -
Liefs,
Marie

1 opmerking:

  1. heel mooi!
    ik maakte de Feliz ook al eens, maar viel te groot uit....ga ook een maatje kleiner maken.

    BeantwoordenVerwijderen