donderdag 26 juli 2018

Issie top en jurk

Er zijn zo van die patronen die niet ver weg liggen.
Patronen waar ik meerdere keren naar grijp om ze te maken,
omdat ze zo mooi en leuk zijn,
omdat mijn meisjes ze echt wel graag dragen.
De Issie top van Sewpony is daar absoluut eentje van.

En ik ben nog een grotere fan nu,
want Suz tekende heel wat nieuwe opties uit voor de Issie top.
Er werden nieuwe ruffles toegevoegd en je kan er nu ook een kleedje van maken,
met of zonder elastiek in de taille.
Ik mocht de nieuwe opties mee testen en ik ben laaiend enthousiast!
Dat worden weer voltreffers.

Ik maakte 2 versies,
eentje met gebogen ruffle 
en een versie met de schouderruffle.
Beide met elastiek in de taille.





Stof: Elvelyckan design






Stof: Eva Mouton - French Terry soft ijs

Patroon: Issie top en dress - Sewpony 
(tot en met vrijdag ontvang je 10% korting met de  code ISSIELOVE)


- Bedankt om te komen kijken -
Liefs,
Marieke



2 opmerkingen: