zondag 5 augustus 2018

Lux jumpsuit

Een hele tijd geleden maakte ik deze jumpsuit al,
de Lux van Bel'etoile.
Onlangs haalde ze hem uit de kast
en hij werd meteen omgedoopt tot 'favoriete kledingstuk'.
Dieuwke draagt héél graag jumpsuits.


Ik gebruikte de averechtse kant van een stof van See you @ six,
de poederbruine effen french terry.
In de taille zit een brede elastiek,
die maakt het helemaal af.



Het belegje achteraan heb ik, na de foto's, nog eens extra vast gestikt,
want die kwam er steeds weer uitflappen.
Zij maakte daar niet zo een probleem van, 
maar het feit dat ik de hele tijd aan het kind haar rug 
liep te prutsen om dat beleg weer op zijn plaats te steken vond ze maar niks. 
(logisch toch mama!)
Ik stoorde mij daar dus mateloos aan, 
vast stikken was een goede oplossing.


De foto's trokken we ook een tijd geleden al.
Wij moeten niet eens zo ver gaan om een mooi stukje natuur te vinden.
Eigenlijk moeten we maar gewoon onze tuin uit stappen.
Heerlijk om op zalige zomeravonden nog eens een wandeling te doen of om rustig te genieten aan het water.

Momenteel is Dieuwke voor een weekje op kamp met de KSA.
Ze stond letterlijk te popelen en was dolenthousiast.
Het was een plezier om haar te laten meegaan, net omdat ze er zo enorm naar uitkeek.
Ik weet zeker dat ze daar een fantastische tijd heeft.
Toch ... ik wou wel even een vlieg zijn nu 😉


Ze vond het van haar eigen 'zo cool' dat ze zo goed kan fluiten 😀😉



Elastiek: See you @ six


- Bedankt om te komen kijken -
Liefs,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten