dinsdag 31 juli 2018

Belgische wafels voor Aune

Van sommige stoffen ga ik echt watertanden.
Zoals de Belgische wafels van See you @ six.
Ik kocht zo goed als de volledige collectie
tijdens een gezellig shop-uitje met vriendinnen in Gent.
De stoffenkamer, daar moet je gewoon binnen gaan ๐Ÿ˜‰

Diezelfde avond verknipte ik al 2 van die stoffen,
zo enthousiast was ik!
De wafeltjes werden een Olga top.
Een gratis patroon van Emma en Mona.
De mouwboorden werkte ik niet af zoals beschreven staat,
maar ik werkte ze af met boordstof.

Het shortje is de tintin short van Iris May.
Weer een fantastisch nieuw patroon.

Ik kan daar zo gelukkig van worden 
als ik ze in hun selfmade outfits zie lopen.
Aune vond de wafeltjes op haar shirt wel heel speciaal,
net als ik kreeg ze zin in zo'n wafeltje ๐Ÿ˜Š
(maar een snoepje was ook al goed voor haar, tegenwoordig de truc om haar voor de lens te krijgen ๐Ÿ˜‰)









Stof: See you @ six
Patroon shirt: Olga top - Emma en Mona
Patroon short: Tintin short - Iris May


- Bedankt om te komen kijken -
Liefs,
Marieke







3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige set.
    Staat haar heel leuk!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die laatste foto ๐Ÿ˜
    Haar gezichtje is zo mogelijk nog geweldiger dan het setje ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

    BeantwoordenVerwijderen