woensdag 22 augustus 2018

Fibre mood

Stilaan begin ik aan de herfstcollectie te denken.
Ik begon alvast met het knippen van een stapel sweaters,
het ziet er naar uit dat het binnenkort 'sweater weather' wordt.
Ik haalde mijn inspiratie uit het gloednieuwe magazine,
FIBRE MOOD.
Een magazine boordevol naai- en breipatronen voor iedereen, dat vanaf nu elke 2 maanden zal verschijnen. Bovendien is er ook een community site waar elke naaister op social media zich kan registreren.


De Phoenix sweater is een patroon dat zowel voor jongens als meisjes kan.
Een heel makkelijk patroontje dat snel in elkaar zit.
Voor Nathan werd het een versie met panters.
Alles waar 'coole' dieren op staan vind hij 'cool' 😉

Mijn dromer, mijn denker ...
Het doet hem een enorm plezier om met hem in de natuur te gaan wandelen,
als hij maar op verkenning kan en alles kan bestuderen 😊
Dan zit hij heel erg in zijn eigen wereldje, 
maar tegelijkertijd kan hij een massa aan vragen afvuren om er vervolgens weer even bij weg te dromen.





Ik maakte maat 128.
Nathan is een grote smalle jongen,
de mouwen en sweater verlengde ik 3cm, bij een volgende verleng ik nog iets meer.
Dan zal hij er langer draagpret van hebben.
De breedte was heel ruim voor hem, die nam ik dan weer wat in.

Hij wordt zo groot, ongelooflijk.
Hij vindt het zelf ook spannend, want 
"ik ben bijna een tiener hé mama" 
Dat houdt hem nu al heel erg bezig 😂


Met deze blogpost neem ik deel aan de 3de linkparty van Fibre mood.
Kijk zeker HIER eens om de andere creaties te zien.


Patroon: Phoenix sweater - Fibre mood


- Bedankt om te komen kijken -
Liefs,
Marieke



6 opmerkingen: