zondag 30 september 2018

Welkom Odeline en Madeline

Odeline en Madeline zijn 2 nieuwe
en o zo romantische patroontjes.
Ik ben verkocht, maar echt verkocht.

Iris van Iris May patterns maakte er weer haar werk van
en heeft ervoor gezorgd dat er tal van opties zijn bij Odeline.
Je kan hier zowel een winter als zomerversie van maken,
je kan gaan voor een jurk of voor een blouse.
Kies je voor korte, lange of 3/4 mouwen, met pof of zonder pof, ...
het kan allemaal!
Voor de ruffle-liefhebbers, waaronder ik mezelf reken
is er een horizontale en U-vormige ruffle.
Uiteraard kan je ook voor de 'plain&simple' versie gaan.

Madeline is een gratis patroon,
een schattig rimpelrokje met bretellen.
Je kan dit bovendien perfect combineren met de Odeline blouse.


Voor Aune maakte ik 2 versies.
De eerste toon ik jullie vandaag,
de tweede iets later deze week.

Ik combineerde de blouse met het rokje.
De prachtige stofjes vond ik bij de stoffenkamer.
Ik ben zoooo blij met deze outfit,
Aune staat er geweldig met.

Hou jullie vast voor een hele reeks foto's 😉












Hier kan je de patroontjes vinden 😊


Stof blouse: Froy&Dind
Stof rokje: Babyrib flowers multi petrol


- Bedankt om te komen kijken -
Liefs
Marieke


2 opmerkingen: