zondag 21 oktober 2018

Blogtour Nelly dress

Vandaag stel ik jullie 'Nelly' voor.
Meer bepaald de 'Nelly dress' en 'Nelly belly shirt'.
Een nieuw gratis patroon van de getalenteerde Neeltje van Smospotten & Snoesjes.
Ze maakte een hele tijd geleden het shirtje en jurkje voor haar dochters 
en tot groot enthousiasme van zo wat volledig Belgisch naailand
maakte ze er een patroon van dat ze ons gratis aanbiedt.
Dikke dank je wel Neeltje!

Ik kreeg de eer om het patroon mee te testen
en ik toon jullie vandaag mijn 2 versies.
2 versies die hier al meerdere keren uit de kast kwamen
en met veel enthousiasme gedragen werden.

De nieuwe collectie van See you @ six kwam net op tijd,
ik naaide voor Dieuwke een Nelly dress uit de mooie blauwe tuba's.
Een prachtblauw vind ikzelf
en eentje dat perfect bij haar past.









Voor Aune nam ik één van mijn meest favoriete stofjes allertijden,
de 'Balloons van i got stripes'.
Ideaal voor deze jurk vond ik!







Gans de maand oktober is het weer van 'Stik Belgique',
Hierbij worden onze belgische patroonontwerpers eens extra in de kijker gezet.
Bij deze hebben we er dus een fantastisch belgisch patroon bij!

Het patroon kan je HIER vinden!

Hier kan je nog meer creaties zien in het kader van Stik Belgique:

- Bedankt om te komen kijken -
Liefs,
Marieke


8 opmerkingen:

  1. Hele leuke jurkjes. Een mooi modelletje ook voor die meiden van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zo’n fan van jou stoffen combinaties. Speels en vrolijk. Stuk voor stuk leuke jurkjes. Wat een topper is die “Nelly”. 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat ik bij jou altijd in herhaling moet vallen, maar je maakte weeral pareltjes!!! Zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie jurkjes in fijne stofjes, moet me er ook maar eens aan wagen, die Nelly 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat maakte jij 2 prachtige Nelly's Marieke! Bedankt om te helpen testen! xxx Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke jurkjes.
    Mooie stoffen heb je gebruikt!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zullen twee jurken zijn die niet zo vaak in de kast zullen belanden. Mooi gerief <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 2 super mooie jurkjes! Echt super mooie exemplaren!

    BeantwoordenVerwijderen