donderdag 25 oktober 2018

Blogtour Teddy patroon

Ik voel hier een nieuwe verslaving aan komen,
de 'Teddy-verslaving'.
Sofie van WISJ (Wensje) lanceerde een nieuw patroon:

Je kan hier meerdere kanten met uit,
zo kan je een sweater, een sweaterdress, een jurk met elastiek, 
een playsuit voor de allerkleinsten maken.
Je kan er ook nog eens supertof met colorblocken,
door de boog kan je er nl. de 'regenboog-teddy' van maken.
Ik maakte enkele versies en er gaan er nog volgen,
dat weet ik zeker.

Voor Aune maakte ik een "regenboogversie" en 
een jurkje met elastiek in de taille.
De stoffen See you @ six lenen zich hier perfect voor,
ik verwerkte 4 kleuren van de nieuwe collectie.
Bij het jurkje met de elastiek werkte ik met een mooie tricot
van Bloome CPH.















- Bedankt om te komen kijken -
Liefs,
Marieke


3 opmerkingen: