woensdag 27 juni 2018

Blogtour Lux jurk en jumpsuit

Isabel van bel'etoile lanceerde haar nieuw patroon,
de Lux jurk en jumpsuit.
Een patroon dat voor groot en klein wel een topper is 😉
De maten gaan van 80 tot en met 164.

Je kan er maar liefst 3 versies met maken:
- een jurk uit 2 delen met een brede elastiek in de taille
- een jurk met rimpelelastiek in de taille
- een jumpsuit
Zoals gewoonlijk krijg je weer heel duidelijke instructies mee.

Ik mocht het patroon mee testen en maakte verschillende versies.
Ik ben ongelooflijk grote fan van dit patroon 
en mijn dochter ook 😀


Ik toon jullie vandaag mijn versie van de jurk met rimpelelastiek.
Ik had er voordien nog nooit met gewerkt.
Moeilijk is het absoluut niet,
Isabel legt perfect uit hoe je hem mooi in de jurk gestikt krijgt.
Ik vind de jurk heel mooi vallen,
Dieuwke draagt hem heel graag,
hij ziet er ook gewoon zo comfortabel uit.
De stof is van lily balou en die schreeuwde gewoon om deze jurk 😀









Ik zei daarnet dat het patroon voor groot en klein is ...
je kan deze jurk ook voor jezelf maken, 
want Isabel tekende ook een damesversie.
Wie het patroon aankoopt tijdens de blogtour ( tem 2/07) krijgt deze er gratis bij!!



- Bedankt om te komen kijken -
Liefs,
Marieke






5 opmerkingen: