woensdag 4 juli 2018

Het is zomer !

Het is echt zomer nu!
Genieten, genieten en nog eens genieten!!

Dieuwke kan nog wel wat echt zomers gerief gebruiken,
de gloria top sprong meteen in mijn gedachten.
Het is de eerste keer dat ik het maak,
een ideaal bandwerk-projectje lijkt me 😉
Dat zit zo snel in elkaar!


De stof van de top kocht ik bij toverstof,
1 van mijn favoriete stoffenwinkels.
Het is zo'n prachtig blauw.
Ik maakte er naar goede gewoonte nog een 2de stuk bij,
de Siem short.
Hiervoor gebruikte ik de averechtse kant van een stofje uit 
de nieuwe syas-collectie.

De perfecte outfit dezer dagen,
ze besloot al meteen wat haar outfit voor morgen wordt 😀







Patroon short: Siem short - Bel'etoile
Stof top: gekocht bij Toverstof


- Bedankt om te komen kijken -
Liefs,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten